Välkomna…

2 Feb

Hej allihopa,

Då har jag äntligen påbörjat denna blogg. Har länge tänkt på att starta en blogg, men det har endast blivit tankar och lite snack med kompisar och inget annat….förs nu. Fick hjälp av en god kompis (datamänniska som jag absolut inte är) att komma igång idag, så nu tänkte jag göra mitt första inlägg. Jag är helt ny inom bloggvärlden….asså jag har ju självklart läst andras bloggar och så, men jag har aldrig haft en egen blogg. Så det ska bli spännande att se om någon tittar in och tycker något av det jag skriver om är intressant/roligt/bra osv.

Just nu sitter jag och försöker fixa i ordning en snygg layout på min blogg, samtidigt som jag uppdaterar min iphone med IOS5 samtidigt som jag packar inför min resa hem till mamsen och papsen och mormor i Norge. Åker direkt imorn efter jobbet och papsen hämtar mig på flygplatsen och sen bär det hem till mamsen och mormor för god hemmagjord middag. Har packat alla skidkläder så att jag och papsen kan gå på längdskidor och kanske även åka slalom. I Norge är vi ju rätt hurtiga och vi går alltid på tur, så det blir nog mycket längdskidor. Rätt bra träning är det också och så får man så mycket frisk luft!! Nedanför hittar ni en bild från nåt år sen runt jultider då det rasade ner med snö och vi gick på skidor.

Men nu tänkte jag fortsätta att packa och sen lägga mig och sova. Har klivit upp tidigt hela veckan för jag har tränat hårt nästan varje dag nu. Natt till måndagen sova jag inget all, natt till igår vakna jag 0420 klarvaken, och imorse klev jag upp innan 6 för att träna. SÅ nu måste jag snart lägga mig!

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!

Kram på er

2 svar to “Välkomna…”

  1. jenny 4 februari, 2012 den 10:26 #

    Hej gosan mumsan! vad roligt det ska bli att följa din blogg!!! stora kramar Jenny

    • martasvardag 6 februari, 2012 den 21:22 #

      Äntligen kom jag igång med min blogg. Så får vi se om den blir spännande eller inte 🙂 Kram

Kommentera

