Wifi uppe i luften:)

3 Feb

Hej,

Då sitter jag uppe i luften och bloggar idag. Skrev ju igår att jag skulle hem till Norge, och efter 1 timmes försening så är jag äntligen på väg…med wifi ombord så jag kan skriva ett litet inlägg 🙂

Ska ju jobba lite också när jag är i Norge, men det jag längtar allra mest efter är att få träffa mamsen, papsen och min kära bestemor (bestemor är detsamma som mormor i Sverige). Har med mig stickorna så jag kan sitta med min bestemor och sticka o kolla polska dokusåpor och äta god mat. Sen ska jag äta mammas hemmagjorda mat och gå på längdskidor med papsen. Det kommer nog att bli riktigt mys! Men kallt dock….va visst -20 grader i Oslo idag….brrr…men jag har bara med mig varma mjukiskläder och skidkläder:) Men jag får ju inte glömma att jag ska även träffa gamla kompisar också. 2 stycken fick barn för 1 månad sen och de ska jag luncha med på måndag, en är gravid och jag måste få till att träffa henne en dag, sen har Kanari bett mig över hem till sin villa på nån ö utanför Oslo för att dricka lite vin, och Gya mi vill ta en kaffe på söndagen. Så en riktigt trevlig vecka har jag framför mig (med lite tidiga jobbmornar).

Detta inlägget blir inte så långt för jag vet ju aldrig hur länge denna wifin är igång, men kul att man kan vara online även uppe i luften 🙂

Ha det så bra, så hörs vi snart igen!

Kramar

 

Kommentera

