Melodifestivalen….

4 Feb

Nu är jag tillbaks från dagens aktiviteter. Det blev lite matshopping med mamsen och papsen, sen blev det lunch hos bestemor, och sen åkte jag och papsen till ett ställe som heter Lommedalen och gick på längdskidor. Det blev 14 km idag, men jag var inte ens slut efteråt idag….säkert för att jag har tränat jämt 3-4 gånger i veckan sen nyår, så nu är flåset tränat upp och jag orkar mer. För papsen var det bara lite uppvärmning då papsen är supertränad och brukar gå 3-4 mil varje gång. Innan nästa helg ska jag följa med på en sådan lång tur!

 

Nu sitter jag och kollar på melodifestivalen, båda den norska och den svenska. Mycket blandat i båda…men jag gillade den guldglittriga catsuiten till Marie Serneholt. Inte vet jag vart jag skulle haft på mig den…kanske nån maskerad eller så?!? 🙂  Men jag gillade den sista låten Euphoria om jag ska gilla nån låt. Men det är ju tradition att kolla på melodifestivalen nu. Så nu ska man titta varje lördag framöver 🙂

Nu håller mamsen och papse och fixar med räkorna, så nu ska jag ner i vardagsrummet i källaren och ha räkafton med räkor och vin och mys med mamsen och papsen! Så det blir nog en film vidare nu ikväll.

Vi hörs sen eller imorn! Ha en toppen kväll!

 

 

Kommentera

