Då är halsduken klar :)

10 Feb

Idag morse stickadejag klart min halsduk och sen efter att ha varit på Gardermoen åkte jag hem till bestemor för at färga hennes hår och locka det snyggt, och medan jag väntade på att färgen skulle sätta sig sydde jag ihop min halsduk och sydde fast min märkeslapp, Design by Marta. Riktigt nöjd med denna halsduken. Det är halsduk/halskrage i ett. Riktigt snygg färg är det också, så nöjd med detta projektet.

   

Efter att ha myst med bestemor hemma hos henne, följde jag med mamsen och papsen på affären. Gick in på en av mina favvoaffärer, Kremmerhuset, och hittade något där idag med.  Denna affären har funnits i alla år och de har otroligt fina prisvärda inredningsprylar, båda koppar, glas, tallrikar, kuddar, ljus i alla regnbågens färger, pyntsaker osv.  Igår köpte jag en fin ram, och idag hittade jag en present till mig och en till min lillasyster. Jag lägger självklart inte upp bilden på grejen till min lillasyster i och med att hon läser min blogg och då blir det ju ingen överraskning.

   

Ser framemot att komma hem och hänga upp bilden och hitta ett foto att ha i ramen.

Ska tyvärr vara så tråkig att jag lägger mig nu för jag måste upp 0325 för taxin kommer 0400 imorn bitti. Sen blir det jobb i max 1 timme, sen hem och sova nägra timmar till så det blir människa av mig med 🙂

Ha en toppen fredagskväll allihopa!

Kram

Kommentera

