Nytt försök igen….

14 Feb

Imorn tänkte jag göra ett nytt försök igen och träna på morgonen. Veckan innan jag åkte till Norge var det ju en jättesnygg kille på gymmet som jag hade sätt en annan morgon också, så vi får se om han är där igen. Med min otur så är han antingen inte där, eller så har ha en flickvän redan. Men man vet ju inte, så bara att gå dit och hoppas på det bästa.

Lägger upp en bild på min goda middag som jag gav receptet på tidigare. Glömde ju självklart att man måste j´också krydda med salt och peppar Det blev riktigt gott, så tack Lofsan för tipset!!

Nu har jag precis skypat klart med mamsen och nu tänkte jag kolla klart på min episode av Desperate housewives som jag började på innan mamsen ringde. Gonatt och jag hoppas ni har haft en underbar all Hjärtans dag.

Kram

Kommentera

