Uppdatering av telefon pågår…

14 Feb

Nu är jag hos min kompis som hjälper mig att uppdatera min nya iphone. Är himla spänd på om allt kommer med så som jag vill. Men tydligen sägs det att allt ska föja med. Skrev ett inlägg tidigare idag när jag satt på jobbet och det skulle vara med en fin bild från denna fina dag, men tyvärr såhar vi så dårliga datorer på jobbet att det blev knasigt och det kom ingen bild. Så det får komma en bild nu:

Igår skrev jag ju förresten att jag skulle iväg och träna imorse, men då jag vaknade nat kl. 0645 kunde jag inte somna om, så jag låg vaken över 1 timme och då kände jag att när jag väl somnar så kommer jag inte att kunna kliva upp kl. 0545 för att träna. SÅ jag avbokade min plats på passet och satte på klockan kl. 0715 istället. Har varit supertrött hela dagen och direkt när min iphone är klar ska jag på affären och handa lite mat, och sen hem, fixa middagen och sen sova. Fick ett snabbt recept från min kollega Lofsan som ska vara snabbt och enkelt att laga:

Räkor på burk (färdigskalade)

Creme fraiche (naturel)

Några matskedar grön pesto

Upphackade tomater

Bandspagetti

Man blandar räkor, creme fraiche pesto och upphackade tomater så det blir en sås typ och så kokar man pastan och sen blandar man allt och slänger på tallriken. Det såg gott ut och det luktade riktigt gott och i och med att det var så lätt, så kände jag att det passade bra på en dag som denna….i och med att jag inte är bjuden på nån romantisk middag 😉 Hihi…

Tänkte också lägga med en länk till några fina alla hjärtans dag stick/virk presenter som jag tyckte var lite söta. Kom iallafall på att jag ska sticka ett snyggt coolt mobilfodral till min nya sexy iphone 🙂

http://www.garnstudio.com/valentinesday.php?lang=se

Ha en toppen kväll!

2 svar to “Uppdatering av telefon pågår…”

  1. Lena 14 februari, 2012 den 18:57 #

    Hoppas du haft en fin dag vännen, ser fram emot imorgon kväll!
    Kram

    • martasvardag 14 februari, 2012 den 20:03 #

      Dagen kunde väl ha varit lite mer spännande, trött som bara den för att jag sov så lite inatt. Men imorn ska bli trevligt! Kram

Kommentera

