Torsdagen är redan över….

16 Feb

…och veckan har gått snabbt….fast den kunde ha gått ännu snabbare. Dock går nätterna lite för snabbt….pooff så är det morgon och dags att kliva upp. Men imorn är det fredag och sen är det helg. Det som är riktigt synd är att helgen går så sjukt snabbt. Det r fredag efter jobbet…och plötsligt är det måndag morgon igen. Får se vad man hittar på i helgen. Tror nog att det blir en rätt så lugn helg faktiskt. Ska försöka sova så mycket det går, träna båda dagarna MÅSTE jag göra, och sen bara slappa. Förhoppningsvis kanske man kan få besök av nån kompis så kan man umgås lite och kolla nån film eller så. Men än så länge så är det inte helg.

Belv ingen träning imorse…somnade inte för vid 2-tiden inatt och då kunde jag ju inte kliva upp 6 för att träna. Jag var tillbaks på gamlajobbet idag för de behövde hjälp och jag förstår verkligen varför. Men som jag skrev igår  så är jag inte helt nöjd med denna ordningen att gå fram och tillbaks. Men men….vi får se vad framtiden visar!

Igår innan jag la mig gick jag in på en dejtingsida som en kompis sa hon hade blivit medlem på. Jag nämner inte vilken sida det är än för jag har testat lite. Men än så länge verkar det som det finns snygga killar där. Frågan är bara om det är en seriös sida eller inte. Den är gratis. Men man måste ju prova innan man ger upp! Har ju lust att träffa en bra kille, så då provar jag allt. Det stod i Metro igår att störstadelen av alla par träffas på nätet, hela 23% faktiskt. Och jag känner ju flera som har träffats på nätet och som nu bor ihop, har skaffat barn ihop, ska gifta sig osv osv.Så vi får se om jag har lyckan med mig.

Det här kanske blir mig snart:

Men nu tänker jag faktiskt slappa lite och kolla nån tv-serie och ha lite koll på min pofil och se om det dyker upp nån intressant kille eller två!

Kram

Kommentera

