Äntligen helg…

17 Feb

…och idag fyller Jossan år 🙂 Och inte bara nog med det….hon fyler 30!! Vi hade en riktigt god fika för Jossan idag….och då menar jag RIKTIGT god fika. Så god att jag åt himla himla mycket. Kladdkaka från hemköp….men den goda sorten med vaniljglass, jordgubbar, bananer och blåbär. Och i min värld är det så att i och med att det var bär och frukt till kladdkakan och glassan, så balanserar det sunda upp det osunda och då är det OK att äta 🙂

Jag är ju så som inte kan motstå sötsaker och när det serveras, så äter jag 🙂

Efter jobbet hade jag bjudit en kompis hem till mig på take-away sushi och film. En kompis som jag tidigare dejtade…eller vi slutade dejta i början på januari. Det var trevligt, vi såg ”The Rebound” och  sen ville han ha lite mer action så det blev ”The Losers”.  Den första är ju faktiskt en riktigt tjejfilm, så jag kan ju förstå att hanbehövde en lite ”matcho” film efter det!

När han åkte hem så blev det ensamt hemma igen, trist att han åkte lite för han är riktigt bra på att kramas, men….det vore bara dumt…jag ska ju trffa drömprinsen här snart 🙂

Nu tänkte jag faktiskt lägga mig och kole en tv-serie eller 2 och somna och sova hur länge som helst imorn. Med min vanliga tur (menar det då sarkastiskt), så vaknar jag väl runt 4 inatt och sen kanske runt 7 och sen kommer jag inte att kunna somna igen:( Det är ju helg och jag är ledig, så varför ska jag sova ut då!?!? 😉

Så ha en fantastisk helg nu alla glada människor och hitta på nåt riktigt roligt så att helgen vara extra länge. Jag har tyvärr inte så stora planer, men det var trevligt att ha besök idag iallafall. Kommer nog bli en powerprommis med Ida och sen ska jag verkligen verkligen försöka att gå på gymmet i farsta och springa på bandet nägra km.

Kram och gonatt

Kommentera

