Lördag eftermiddag…

18 Feb

….har det redan hunnit bli. Blev nästan som jag trodde igår…baknade inte inatt, men jag vakna imorse kl. 7 och somnade inte igen förs efter 8 nån gång. Hade lust att gå på ett spinningpass kl. 11, men då klockan sen ringde 0950 så var jag så trött att jag orkade inte. Jag har ingen frukost hemma heller och är lite hungrig nu. Har legat och ätit choklad, men är mest sugen på scones då jag såg bilder på det på min kompis Lena sin blogg. Egentligen vill jag inte ligga i sängen hela dagen idag, men det händer ingenting. Katta jobbar, Ica-tjejen är lite sjuk, Lena är i Fjällbacka över helgen med sin familj och myser och alla andra har säkert något inplanerat redan. Skulle kuna tänka mig att gå ut och ta en drink ikväll och kle upp mig lite, men…många som är så att de inte är så sugna på att gå ut nu för tiden. Är lite så jag också, men jag inser att jag inte vinner nåt på att sitta hemma i soffan en lördag kväll eller ännu värre…ligga i sängen hela dagen och kolla tv-serier. Undrar om Måddan kanske har lust att ta  en drink?!!

Har förresten börjat prata med några på dejting-sidan. Inget super speciellt ännu, men man vet aldrig 🙂 Sen är det nåt annat via pc’en och i verkligenheten! Får se hur det utvecklar sig 🙂

Skriver lite mer sedan om det händer något roligt!

Ha en toppen lördag!

 

 

Kommentera

