Ny vecka och ja till nytt jobb!

20 Feb

Då var det måndag igen och jag var lite nervös imorse. För jag skulle säga upp mig. Nervöst, men det gick ju bra. De försökte att ha mig kvar, men jag hade ju redan tackat ja till jobbet igår. Och det känns jättebra. Så det här tror jag på. Tyvärr har jag 3 månaders uppsägningstid, så nya jobbet börjar först den 21 maj, men jag är nöjd ändå! Kommer att sakna alla mina kollegor dock jättemycket, men de kommer alltid att finnas där och vi är ju vänner utanför jobbet också. Så de blir inte av med mig så lätt 😉 Så jag är faktiskt jätteglad och nöjd! Det hela gick jättesnabbt, från onsdag till fredag förra veckan, och igår tackade jag ja!!!

Dagen har gått så oerhört snabbt asså. Efter jobbet träffade jag Yazz och vi gick lite i affärer och sen åkte vi hem. Hon blev jättegladför min skuld och önskade mig lycka till på nya jobbet. Hon visade mig även en ny typ av sås jag aldrig provat för jag håller på och gör lax i ugn till middag. Eller den är inte ny, men den är ny för mig. Det är en färdigsås som man bara heller över laxen i ugnsformen och så stoppar man allt i ugnen och så ska det vara klart på 20-25 minÄr supermegahungrig, så jag klarar knappt att vänta på min middag. Sen ska jag kolla ”Revenge”. Jossan på jobbet rekommenderade denna serien och igår kväll började jag och blev hooked på en gång. Sen idag måste jag faktiskt lägga mig tidigt för imorn har jag bokat pass tillsammans med Måddan och vi ska träna kl. 0700 imorgon bitti. Och denna gången MÅSTE jag upp. Nu ska mitt nya liv börja nämligen. Ända som fattas nu är en pojkvän 🙂 Så tjejer, vet ni om en bra kille som kan passa mig, tveka inte en sekund på att introducera oss för varann 🙂

Nu tänkte jag lägga mig tillbaks i soffan och kolla ”Revenge” medan jag väntar på att middagen ska bli klar. Sååå himla hungrig nu asså.

Kram kram

 

Kommentera

