Mitt i veckan redan…..

22 Feb

och det känns alldeles underbart! Inte bakis efter igår kväll, så det är skönt 🙂 Dagen på jobbet gic ganska så snabbt idag, fick gjort rätt så mycket och det är alltid skönt. Efter jobbet snabbade jag mig hem för idag skulle Lena komma efter jobbet coh vi skulle göra bruschetta. Vi träffades på konsum och handlade det som behövdes och så gick vi hem till mig och gjorde bruschetta. Eller det var väl mest Lena som gjorde maten, medan jag stod och pratade och tittade på 🙂 Det blev oerhört gott, och jag åt och åt och åt. Men nu vet jag hur man gör, så nu kan man göra det själv när man vill unna sig något riktigt gott 🙂

Till detta hade vi lite grillad kyckling och det var så smarrigt asså. Tack Lena för den goda middagen som du lagade hemma hos mig 🙂 Efter maten satt vi och pratade masse om allt mellan himmel och jord. Glöm inte Lena att du måste berätta för den där killen att du har en kompis som är supertrevlig och som är singel nu då 😉

Tänkte faktiskt lägga mig nu för imorn bitti ska jag faktiskt träna. Vem vet….kanske killen från gymmet är där imorn också?!?!?! 🙂

Gonatt och sov gott

Kommentera

