Uteservering

26 Feb

Träffade upp Katarina för en prommenad till Djurgården och det var så underbart skönt. Solen skinde, dock var det endast 1 plusgrad, så man fick ju ha på sig ordentligt med kläder ändå. Jag tog med mig min fina kamera och vi fotade langs med vägen, foton på oss och på naturen. Jag lägger upp bilderna sen. Sen tog vi en fika på Rosendals Trädgård. Morotskaka och en kopp te blev det, och inte nog med det, vi satt faktiskt ute i solen.

Lite väl optimistiskt av oss för vi blev rätt så kalla och sen började det blåsa en del och vi gick en väg som inte hade sol på väg tillbaks. Men det var en underbar söndag idag ändå. Skulle ju köpa med oss tulpaner på Hötorget, men när Katarina försökte pruta på priset så blev han rätt otrevlig, så vi sket i det. Men jag ville ju ha tulpaner, så på vägen hem gick jag av i Slussen och köpte fina tulpaner på torget. Och det är såååå fint i mitt kök och i mitt vardagsrum nu:

 

Blev ju så kall mot slutet, så nu har jag precis lagt mig under täcket för att värma mig. Kanske åker till en kompis se (han jag var på Fotografiska med i fredags) för att kolla en film och värma mig framför brasan 🙂 Får se om jag orkar röra mig från min sköna säng!

Men nu är det dags för lite mer Revenge. Jag har blivit helt hooked asså. Gillar de snygga människorna (speciellt killarna), tjejernas snygga kläder och det fina livet i Hamptons.

Ha en trevlig söndags kväll alla glada 🙂

2 svar to “Uteservering”

  1. Jenny 27 februari, 2012 den 10:02 #

    Ha ha! Jag och Simon har precis sett avsnitt 15 av revenge! jag dör det avsnittet var så spännande! 🙂 Kram Jenny

    • martasvardag 27 februari, 2012 den 17:18 #

      Haha, det var det jag bråvaknade av mitt i natten inatt och uplevde allt igen…fast jag var Emily :)Jättespännande asså…jag är helt fast…hoppas nästa avsnitt kommer snart 🙂 Kram

Kommentera

