Jobbig måndag

27 Feb

Bråvaknade imorse av att klockan ringde på allra högsta volymen….och jag var i koma så jag fick inte till att stänga av den. Säker på att hela huset vaknade, iallafall grannen bredvid mig. Stackars… Men men, jag vaknade och jag kom mig till gymmet imorse för jag skulle träffa Måddan. Idag testade vi cirkelgymmet på Friskis&Svettis i City. I och med att det var första gången vi körde alla apparater så tog det lite tid att komma på hur vissa skulle användas, så det tog lite tid, men nu vet vi iallafall til nästa gång vad vi ska göra på alla apparater och då kanske man kan köra lite snabbare och mer. Bra träning för hela kroppen måste jag säga.

Då vi var klara på gymmet och stod utanför jobbet kände båda att vi längtar till helgen redan. Hela dagen har varit rätt jobbig idag, ingen har varit på humör att jobba och alla önskar att det var fredag idag. Så med andra ord har det inte hänt så himla mycket idag. Kom hem och gjorde en ganska så nyttig middag, fiskpinnar, kokt potatis och kokta grönsaker. Nam nam, det var ett tag sedan nu. Jag är ju så konstig att jag faktiskt älskar fiskpinnar. Jag tycker det är riktigt gott. Och nu blev det mjölk till middagen. Gott och sunt!

Och mina vackra vårblommor bara blommar mer och mer. Man blir så glad för det är så vårigt med tulpaner. Det har dock tyvärr varit jättekallt idag. -7 grader imorse och sen på kontoret satt man som några istappar allihopa. Efter lunchen var jag så frusen att jag fick sitta med vinterjackan på mig. Halsduken har varit på hela dagen.

Därför måste man ha sånna här hemma som gör vardagen ljusare och bättre.

 

Ska faktiskt försöka sova redan nu för jag är så himla trött. Jag hoppas jag lyckas. Planen är ju att träna imorn bitti med. Sen efter jobbet imorn ska jag på ett event inom resebranschen, så det hoppas jag blir bra. Kanske vinner en resa eller något, vem vet 😉

Ha en fortsatt ljuvlig kväll!

 

 

 

Kommentera

