Härlig lillördag och vår

29 Feb

Idag var det sannerligen riktigt härligt ute på dagen. Synd bara att jag satt inne på jobbet:( Men det var skönt att komma ut efter jobbet. 11 plusgrader var det. Underbart vårigt och härligt. Solen skinde och mitt humör var så mycket bättre än vad det hade varit tidigare i veckan.

Efter jobbet gick jag och Jossan på lite affärer och sen satte vi oss på en tacos-restaurang och åt nachos de luxe och pratade om livet och så. Så himla trevligt asså! Efteråt skulle vi på VIP shopping hos Lindex på Sergels Torg 14. Det var hela 25% rabatt på allt i hela affären. Vi plockade på oss hur mycket kläder som helst och stod lääänge i kö för att prova, men vi kom fram till slut och fick provat det vi ville. Plus att jag hittade en supersnygg jacka hängandes utanför provrummet. Så nu har jag en ny jättefin vårjacka och jag verkligen längtar till att börja använda den. Jossan köpte en snygg svart cardigan, ett linne och en snygg grön topp, samt självklart massa strumpor och kroppsprodukter osv. Jag köpte ett snyggt linne, en prickig topp, massa strumpor, ett par snygga strumpbyxor, lite smink osv. Jättenöjd var vi båda två när vi gick därfifrån efter att ha stått i kö hur länge som helst för att betala. Det var Sofis Mode som arrangerade det hela så vi fick varsin tidning och ett gratis Max Factor nagellack också 🙂 Och så fick jag mig nya solglasögon också 🙂

                                

Så en bra shoppingkväll blev det. Tack Jossan, det känns bra 🙂 Men åhh vad jag längtar till våren nu, riktig vår så att jag kan få använding för mina nya fina kläder. De snygga mintgröna byxorna är från Cubus förresten. Endast 199 kr kostar de och de är såååå snygga.

Bestämde mig precis för att inte träna imorn bitti. Måddan tackade nej för hon känner sig inte helt väl, så då är det ingen som drar vi upp på morgonen, så då tar jag ”sovmorgon” och åker in som vanligt till jobbet. Men jag kan träna på helgen 🙂

Gonatt allihopa

3 svar to “Härlig lillördag och vår”

  1. Jenny 1 mars, 2012 den 12:51 #

    Ja visst gjorde vi lite fynd igår! 🙂
    Och den där Jackan var ju super snygg kommer bli super i vår!
    Kramis Jenny

  2. Lena 1 mars, 2012 den 18:42 #

    Ljuvlig vårjacka vännen!

    Kram

    • martasvardag 2 mars, 2012 den 10:38 #

      Vad jag längtar till att använda den 🙂 När ska vi ses igen? Och när får jag träffa mina guldklimpar igen?!? 🙂
      Kram

Kommentera

