Fredag,helg, vår och shopping

2 Mar

Dagen började med sol….vilket betyder en glad Marta 🙂 Dagen gick rätt så snabbt på jobbet för jag hade mycket att göra. Satt kvar efter jobbet lite med Anu och tog ett glas rött. Sen bar det vidare till TGIF i Kungsträdgården för ett glas vin med Ida. Och vilket gott vin. Vi tog ett glas vitt var, ljuvligt fräscht och vårigt var det. Åhhh vad jag längtar till uteserveringar och mysiga stunder i solen i trevligt sällskap i härliga vår/sommar kläder. Efter ett glas vin gick vi till nyöppningen av Vero Moda i Gallerian. Hade skrivit mig upp på en VIP-lista så vi fick handla med 30% rabatt. Ida köpte några toppar och jag köpte en fin beige kavaj. Bild kommer imorgon för då ska det shoppas ännu mer i stan. Kommer också att lägga upp bilder från förra helgen då jag och Katarina vandrade runt på Djurgården i det fina vädret med min superkamera.

Är oerhört trött idag, har redan somnat av lite en gång redan. Så jag säger god natt och trevlig helg på er alla. Jag uppdaterar mer under helgen!

Kommentera

