Söndagoch sol och min lägenhet är helt underbar

4 Mar

Vaknade av att solen skinde in genom persiennerna igen, en underbar känsla. Åt en riktigthärlig frukost, omlett med mackor, avocado och ett glas mjölk till. En rejäl frukost med andra ord. Sen hjälpte en kompis mig med att hänga upp mina fina Ikea tavellister, så nu är köket klart 🙂

Jag är såååå kär i min lägenhet nu, alla dessa varma känslor väller över mig när jag går runt i min lägenhet, och speciellt känner jag det när jag kommer hem en solig vacker dag och solen skiner in genom fönstret i vardagsrummet och allt är ljust och fint med härliga färger. Blir så himla glad och det är nästan som att vara kär i en kille 🙂

Så underbart att känn så som jag gör nu. Fina blommor som lyser upp och gör mig så himla glad! Tack så mycket för denna underbara helg med alla goda vänner, det underbara vädret och allt som bara är. Hoppas det bara fortsätter och blir bättre och bättre nu utöver våren och somaren!

Och jag ska verkligen försöka att ta mig ut en sväng och springa idag med. Lite kyligare idag så får ta på mig mössan också….har ingen löparmösse, men det går väl bra med min skidmössa. Jag är inget proffs liksom 🙂

Ha en underbar söndag mina underbara bloggläsare så hör jag av mig senare med med bilder på helgens inköp 🙂

Kommentera

