Ny vecka och helgens shopping

5 Mar

Då var det måndag igen och en ny vecka är påbörjat. Jag har som ni säkert har märkt haft en helt underbar helg, jag skulle önska att alla helger var lika bra som denna.

Jag sa ju att jag skulle lägga upp helgens shpping igår, men jag orkade inte ta kort på kläderna, så de kommer nu:

Kavajen är köpt på Vero Moda och t-shirten och spetsklänningen (den syns inte så bra på bild den svarta spetsklänningen) är från Vilas utförsäljning i Tvålpalatset på Söder. Himla nöjd med mina köp, men nu måste jag nästa håla hårt i plånboken framöver. Sitter ju och planerar en resa till New York med min underbara syster och där lär det går mycket pengar på shopping och nöje 🙂 Och även om resan inte är förs i slutet av sommaren, så behövs det sparas MYCKET pengar. Var ju i New York för 3 år sedan med Måddan och det shoppades mycket 🙂

SKulle egentligen ha tränat efter jobbet idag, men vaknade med ont i låren efter helgens långprommenad och 2 löpturar. Men som tur är så ska Måddan träna imorn bitti oc då betyder det att jag kommer att kliva upp tidigt och träna också 🙂 Tack Måddan!!

Ha en ljuvlig kväll mina kära läsare, så hörs vi igen imorgon!

 

Kommentera

