Torsdag kväll

8 Mar

Och imorgon är det helg igen. Dagen idag har varit så oerhört lång, så det känns skönt att vara klar för sängen redan faktiskt. Igår var jag på ett riktigt bra spinningpass i Farsta på Friskis. Instruktören var duktig och peppade massa och musiken var helt perfekt för min del. Så det kändes riktigt bra att träna igår. Detta passet kommer jag att forstätta gå på. Om någon av er som läser detta tränar på Friskis och vill prova något nytt eller inte är helt nöjd med det passet ni brukar gå på, så varför inte prova detta: spinning medel i Farsta på onsdagar kl. 1730. Jag har egentligen tyckt att spinning inte har varit så spännande att gå på, men efter igår tycker jag annorlunda.

Imorse träffade jag Måddan på Friskis i City. Vi körde uppvärmning på löpbandet (vi gick) i 10 minuter och sen körde vi alla apparaterna på cirkelgymmet i ungefär 35 minuter, och sen avslutade vi med en stretch. Riktigt skönt när man kom igång, men tro mig jag var i koma idag på t-banan på väg in til gymmet. Jag trodde man skulle bli piggare på morgonen nu när våren börjat komma och det är ljusare ute osv, men inte än hos mig iallafall.

Har inte börjat virka ännu för er som undrar om jag har kommit igång med det jag lärde mig på virkkursen i tisdags, har inte haft tid eller ork. Hoppas jag hinner börja under helgen. Men jag har redan planerat in ganska mycket under helgen, så vi får se.

Imorn är det äntligen fredag och jag hoppas arbetsdagen går snabbt så att vi får gå på vår AW på Olé Olé Vi är några stycken från jobbet som har bokat bord, så det blir en drink eller två där och kanske något trevligt att äta också.

Gonatt alla fina ni!

Kommentera

