O soliga måndag kom till mig

12 Mar

Det är måndag…igen, men vilken underbar måndag. Varmt och soligt väder och solglasögonen är på 🙂 Det är så härligt att vakna på sånna morgoner och sen gå ut och solen bara strålar runt en. Vilken underbar känsla man får i hela kroppen!!

Det var rätt lite att göra på jobebt idag….igen,men jag blev underhållt på msn med lite roliga saker. Så plötsligt var klockan 1630 och dags att sluta jobba. Sen bar det iväg till Friskis på Sveavägen för att träna skivstång. Jätteskönt var det. Kom rätt tidigt så ställde mig på en crosstrainer i 10 minuter och gick 2 km också för att värma upp. Och varm blev jag 🙂 Har inte varit på skivstång på ett tag nu, så kände att jag behövde det. Jag går ju för det mesta kondition, men det är bra att träna lite olika pass så hela kroppen blir tränad och man blir stark i alla muskelgrupper.

Tänkte ladda upp lite bilder från Jossans 30 års fest i lördags som var lite schlager inspirerad. Det var en himla kul fest med en jättefin Jossan som värdinna. Hon hade gjort en jättegod after eight kladdkaka och jag tror inte det var något kvar efter festen…så god var den 🙂 Och jag som inte ens tycker om after eight åt 🙂

Ska kolla igenom alla bilderna och flytta de över till datorn, så jag gör ett inlägg senare efter middagen. Behöver ju inte ta med absolut ALLA bilder, men tänkte ta med några fina bilder. Sen får ni se min outfit också…..såg ut som en discokula 🙂

Ha det så bra så länge, så får ni snart se många fina bilder!

Kram

Kommentera

