Våren är fortfarande kvar

13 Mar

Solen skiner och man mår toppen på grund av det. Dock har jag haft så oerhört ont i kroppen idag efter den hårda träningen igår kväll. Det var härligt att träna igår, men jag märkte redan igår innan jag la mig att jag skulle ha ont idag….fick även smsa Måddan och säga att jag inte kunde träna imorse:( Och det gjorde jag helt rätt i, för jag har knappt kunat sätta mig och resa mig på stolen på jobbet idag…för inte att snacka om att vrida på överkroppen och lyfta armarna. Men samtidigt som jag har ont, så är det skönt att veta att träningen gjorde något…Så imorn efter jobbet ska jag på spinning i Farsta 1730, mitt underbara nya favoritpass.

Jag vet inte vad som har hänt på jobbet, men det är verkligen knäpptyst och lugnt. Inget att göra alls. Jättetråkigt, för jag är ju en rätt så energisk person som gilar att ha mycket att göra hela tiden. Men jag fick iallafall bokat in ett hotellrum på inför bröllopet till Yazz i Örebro. Ska bo på Elite Stora Hotellet i Örebro natten efter bröllopet. Vilken jätteutflykt det blir för mig 🙂 Tråkigt bara att göra denna utflykten själv och inte tillsammans med en pojkvän. Det är ju med en pojkvän man ska ta in på hotell och ha det mysigt liksom. Men jag klarar mig fint själv. Mer frukost åt mig vid frukostborde 😉

Har sovit så gott senaste nätterna (bara vaknat 1 gång per natt och somnat om på en gång), så det ända jag vill göra varje kväll är att lägga mig direkt efter maten 🙂 Kanske är den nybäddade sängen, men nu har jag ju legat där i 2 nätter redan, så den känslan borde vara borta 😉 Så jag ska nog vara så tråkigt att jag går och lägger mig redan nu. Men jag ska ju inte somna än, har ett par tv-serier att titta på och sen tänkte jag chatta lite på msn.

Ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentera

