En helt vanlig dag som avslutas på ett jättetrevligt vis

20 Mar

Då var det tisdag och veckan rullar på. Kanske inte direkt på jobbet dock, för igen blev det lite att göra. Så min kära chef skickade mig ett mail och frågade om jag kunde hjälpa till på min ”riktiga” arbetsplats ut veckan och kanske nästa vecka också 🙂 Så efter lunch bar det iväg till gamla jobbet och trevliga arbetsuppgifter och tiden bara försvann 🙂

Efter jobbet var det dags för en dejt med Lena som brukar innebära shopping med middag. Och det blev så idag med. Köpte ett snyggt träningslinne på H&M och Lena köpte några jättefina klänningar till sina små tjejer och sen bar det iväg till Restaurang Fiore i Gallerian i City. Där åt vi gott vitlöksbröd, ljuvlig oxfilépasta och vi drack gott rött vin. Helt perfekt avslut på en tisdag. Så skönt att träffa Lena och prata om allt mellan himmel och jord. Det pratas ju en del om de små guldklimparna (hennes 2 underbara döttrar som jag satt barnvakt åt i söndags), sen pratas det killar (mest den/de jag dejtar…dock är det inte direkt mängder av killar just nu), det pratas shopping, mode, träning, relationer och allt möjligt annat. Alltid givande! Tack Lena för ikväll!

Här kommer en bild på mitt snygga linne och en fin bild på Lena:

Kram på er och ha en toppen vecka

Ett svar to “En helt vanlig dag som avslutas på ett jättetrevligt vis”

  1. Lena 22 mars, 2012 den 13:00 #

    Tack söta du!
    Kram

Kommentera

