Torsdag och helgen närmar sig med stormsteg

22 Mar

Hej alla glada läsare.

Jag hoppas ni mår lika bra som mig. Solen skiner som bara den och värmen har kommit fram så man kan gå med lite lättare jacka och solglasögonen är på. Idag hade jag en jättetrevlig lunchdejt på sushistället på Kungsgatan (Sushi King?!?!) nästan helt nere i korsningen Vasagatan/Kungsgatan. Så himla god mat och så trevligt sällskap. Sen bar det iväg till parken mitt emot Gården (Norra Bantorget) för att sitta på en bänk i solen och slappa och njuta av våren.

Sen bar det iväg tillbaks till jobbet. Tiden har gått himla fort idag, så ska snart hemmåt. Och idag har jag bestämt mig för att ta på mig löparskorna och springa kanske 5 km eller så. Tänkte imorse att jag skulle gå på ett indoor walking pass nu direkt efter jobbet, men när vädret är såhär bra kan man inte träna inomhus…speciellt inte när man kan träna ännu bättre utomhus samtidigt som man andas drisk luft i lungorna 🙂 Sen när jag sätter mig i soffan vill jag gärna bli klar med socka nr 1 som Björn ska då så att jag äntligen kan bli klar med de. Han kommer nog inte börja använda de för till nästa år, men men….får hoppas på en kall vinter nästa år med 🙂

Vad har ni för planer för tiden efter jobbet idag? Ni kanske kan komma med tips på saker man kan göra som man inte brukar göra som jag kan testa när jag inte har något planerat?!?! 🙂

Ha en toppen kväll!

Kram

 

Kommentera

