Lunch på balkongen

24 Mar

Idag vaknade jag 6 imorse o kunde inte somna om.Kollade på 2 tv-serier innan jag somna igen i vakne 1225:) Bestämde mig för att ta fram balkongmöblerna o äta lunch i solen.Så ner i källaren bar det iväg för att hämta stolar i kuddar. Värmde upp min tomat/skinkpaj från igår o nu sitter jag i t-shirt på balkongen och njuter i solen med en bok av Marian Keyes: This charming man. Mina idéer som jag fik igår på jobbet om att rensa garderoben får vänta några timmar till 🙂 Detta underbara väder måste njutas! Åhh vad jag älskar våren: fåglarna kvittrar,solen skiner,det luktar vår,barn som leker ute och jag njuter allt detta i solen. Kom ihåg att det är bra att vara ute i solen också för då får kroppen D-vitaminer som den saknar hela vintern! Nu kommer ett par bilder från balkongen:

20120324-135710.jpg

20120324-135724.jpg

Ha en toppen lördag och hoppas ni njuter lika mycket som jag gör!!
Kram

Kommentera

