En ny vecka

26 Mar

Då var det måndag igen och en ny vecka…och my ohh my vad tråkigt jag hade på jobbet idag. Längtade verkligen till att träna idag. Efter jobbet snabbade jag mig till affären och handlade lite mat till middagen och sen bar det iväg till spinningen. Efter första låten var jag dock redo att gå för gissa vad: första låten var en country låt….och jag är inte direkt någon country fan. Men jag blev kvar och gissa vad glad jag är för det. Toppen musik och sista låten var Bon Jovi 🙂 Sen åkte jag hem, satte på på potatisen och hoppade in i duschen. Men innan det blev jag mött av dessa fina blommor:

20120326-202531.jpg
Och detta blev min middag:

20120326-202616.jpg
Nu är jag lite slapp och ska nog gå och lägga mig. Började kolla på en serie som heter GCB och den var lite halvrolig faktiskt. Ingen Oscar nominerad serie direkt, men lite rolig sådär!
Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa

Kommentera

