Tisdag och alla system ligger nere

27 Mar

Idag försov jag mig, men jag skulle ha kunnat skippa att komma in idag för alla system ligger nere. Ända jag kan använda är internet, men min dator är ju så seg så det hjälper inget ändå 😦
Så jag och Loffsan gick och shoppade lite efter 10. Jag köpte en fin blus och en kuvertväska på H&M som jag spanat in på http://beleza-blogg.se

20120327-123515.jpg
Sen hitta Loffsan snygga jeans på Cubus och 2 fina nagellack.
Nagellacket är från Depend och har nr 298. Ett matt lack som vi inte visste var matt, men det är rätt så snyggt ändå. Ska nog gå och köpa det jag med för 2 lack för 39 kr är inte illa 🙂

20120327-124228.jpg
Ha en toppen dag

Kommentera

