En solig, men kall torsdag

29 Mar

Vaknade av klockan imorse, 0600…redo för träning med Måddan på Friskis i City. Väl på plats var vi båda riktigt trötta, Måddan hade inte sovit gott och jag är ju bara allmänt trätt nu för tiden (dock har jag varit det över en längre tid så börjar undra vad det kan vara). Vi körde ett varv i cirkelgymmet samt värmde upp på bandet i 10 min. Och efter träningen bar det iväg till jobbet. Där åt jag en stor frukost och drack min Chi San.

Var på en hälsokostaffär i tisdags och där rekommenderade damen i kassan Chi San mot trötthet. Tydligen ska det vara Sveriges mest använda växtbaserade läkemedel vid trötthet. Chi San består av en unik kombination av rosenrot, chisandran och rysk rot. En kombination som bara finns i Chi San och som motverkar trötthet och svaghetskänsla. Lång erfarenhet visar att energin återvänder och du känner dig piggare och starkare igen.
Än så länge så känner jag faktiskt inte detta, men jag kanske måste ta och dricka detta några dagar innan jag känner av det!?! Är det någon som kanske har några andra goda råd som kan hjälpa min trötthet? Idag sov jag ju hela natten igenom utan att vakna och jag sov ju mellan 7 och 8 timmar, och ändå så är jag trött:(
Återkom gärna med några goda råd eller bara en liten hälsning:)

Ha en toppen torsdag och snart är det helg 🙂

Kommentera

