AW med kollegor

31 Mar

Igår blev det som vanligt ingen kort AW, ett glas blev till totalt 4 på 3 olika ställen 🙂 Vi började på jobbet där jag är bortlånad ifrån med några flaskor vin, sen gjorde vi en pitstop på Birger King för lite mat, sen bar det iväg till Scandic Grand Central på Kungsgatan/Vasagatan. Jättetrevligt stället med mycket folk på helgerna, men tyvärr så var inte drinken så god. Men fin att titta på är den iallafall 🙂

20120331-100822.jpg

20120331-100900.jpg

20120331-100913.jpg
Måste ju fota mina fina kollegor och mig själv 🙂
Sen bar det iväg till Nordic Light Hotel för att träffa upp Måddans kompis Vera och mina tidigare jobbarkollegor.Blev ett glas rose här för att det är så himla vårligt ute 😉
Jocke, Måddans kille fick en Bloody Mary:

20120331-101135.jpg
Sen efter detta var kl.12 och det var verkligen dags att åka hem och lägga sig. Men en kul och trevlig kväll hade vi!
Tänkte ta nån bild på det ”fina” vädret ute idag sen…ni förstår…det snöar i Stockholm idag 😦 Förra helgen satt jag på balkongen i t-shirt och åt lunch i solen, och idag tar jag på mig mössan, vantar, halsduk och vinterjacka när jag får ut:( Snacka om att bli lurad!!!
Hör sen och ha en toppen lördag

Kommentera

