Sussies 30 års fest

31 Mar

Då är det dag att visa fram kvällens outfit som jag ska ha på Sussies fest ikväll:

20120331-185758.jpg

20120331-185821.jpg
Med och utan kofta som köptes på H&M för ett par år sedan. De mintgröna byxorna är från Cubus, linnet är från Oasis, stövlarna är från Bianco i Norge från många år tillbaks och huvudbonaden (blomman) är från H&M. Egentligen känner jag att detta är en riktig sommaroutfit, men jag har längtat så länge till att ta på mig dessa byxorna och jag trodde att våren var här så jag tog på mig de ändå. Förhoppningsvis kommer våren på riktigt snart 🙂
Berättar mer om festen imorgon!
Ha en trevlig kväll

2 svar to “Sussies 30 års fest”

  1. Lena 31 mars, 2012 den 18:41 #

    Guuuud va snygg du är vännen, önskar dig en toppen kväll!
    Längtar efter att träffa dig.

    KRAM

    • martasvardag 1 april, 2012 den 01:06 #

      Tack så mycket vännen. Äskar min outfit och längtar tills man inte behöver ha stövlar på sig. Nu när jag åkte hem var det -5 grader ute:( Men våren kommer snart! Längtar tills vi ses! Ha en toppen söndag! Jag ska på möhippa om 8 timmar 🙂 Så nu hoppas jag att jag sover hela natten igenom utan att vakna 🙂 Massor med kramar

Kommentera

