Mår 1000 gånger bättre idag….

4 Apr

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/3510500/martas-vardag?claim=zn2cccvz4qd”>Follow my blog with Bloglovin</a>

….men det betyder inte att jag mår bra. Igår var en fruktansvär dag och jag mådde så dåligt som aldrig förut. Helt fruktansvärt att ligga och skrika och gråta hela dagen. Men på kvällen kom bästa Yazz med sushi och mjölk och bröd till mig. Klev upp ur sängen, men såg såhär ut:

Så glad att jag har Yazz nära som kan komma förbi i situationer som denna.

Idag vaknade jag och mådde bättre, men bestämde mig för att boka en tid hos en naprapat efter att ha pratat med Lena för tydligen så knäcker de bara till och så mår man toppen efteråt. Det blev väl inte riktigt så för mig för hon kunde inte knäcka så mycket för jag hade så ont och jag var så spänd i ryggen. Men hon fick lossnat lite i korsryggen och svanken och bad mig strecha setesmuskeln lite på egen hand hemma och också gå och röra mig. Så jag stoppade i mig massa smärtstillande och gick på affären och handlade sushi sent ikväll. Det gick bra för jag var ju hög på smärtstillande, så vi får se hur jag mår imorgon. Hon sa ju det skulle bli bättre även om jag inte mår toppen direkt, men jag måste kuna flyga hem imorn kväll. Har längtat efter att hälsa på där hemma nu och mamsen och papsen visade på skype igår att de hade köpt 2 kilo räkor som vi ska ha när jag kommer hem. SJukt gott och detta får mig att piggna till på en gång 🙂

Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova…blir nog inte så svårt efter alla smärtstillande tabletter jag har fått i mig. Hoppas jag sover som en stock inatt med och att inte min bestemor ringer och väcker mig kl 0730 imorn bitti som hon gjorde imorse!!

Gonatt och sov gott allihopa

Kommentera

