Glad påsk

5 Apr

Nu är det påsk, iallafall i Norge dit jag ska försöka ta mig senare idag. Är hemma från jobbet idag med för min rygg gör satans ont fortfarande. Kan gå, men har jätteont när jag sitter och i vissa liggpositioner. Undrar hur det kommer att gå att sitta på ett flyg i 45 minuter ikväll?!?! Men jag ska överleva 🙂 Ska ju hem till påsk och min fina familj!!

Får göra lite övningar idag med och ta smärtstillande, men får nog vänta med Citodon för jag mår så illa av den så jag vill inte riskera att spy på flyget. Det gjorde jag massor när jag var yngre för jag mådde så illa av att flyga, men nu är det en del år sen jag gjorde det sist och jag har inte tänkt att börja med det idag!!

Vi får se hur det går med packningen, ska bara ta med mig en liten resväska för jag klarar inte vära med mig något mer på grund av min rygg. Får bara bita ihop för jag ska inte spendera påsken själv här hemma. Får börja redan nu om jag ska åka härifrån vid 1630 så jag hinner bli klar med min lilla packning och ta en dusch som tar rätt lång tid nu för tiden.

Jag hoppas ni alla får en underbar påsk, och jag ska försöka hålla er uppdaterade hur det gårmed min rygg och mig och hur allt i Norge är. Längtar massa nu så måste verkligen bita ihop och ta mig till Arlanda så gott det bara går!

Glad påsk på er alla

Kommentera

