Äntligen hemma och långfrdag

6 Apr

Då har jag äntligen kommit mig hem till mamsen och papsen. Åkte igår. En kompis (E) kom på besök med pizza till lunch och sen hjälpte han min med resväskan hela vägen till Arlandaexpressen. Tack snälla du, annars skulle jag nog inte ha klarat det. Började må illa på t-banan pga. den dumma Citadonen 😦 Fick sitta en god stund på Arlanda och vänta, tur jag tog med datorn så jag kunde kolla en tv-serie…men aj va ont det är att sitta. Väl på flyget fik vi vänta länge för tyvärr så var det för många passagerare på flyget. Visade sig att det var nån full dam som hade gått på fel flyg. Min fråga är då: alla måste ju visa boardingkort när de ska på flyget och de scannar varje kort, hur kan man då komma på fel flyg?!? Svara mig gärna på den frågan så jag får klarhet i detta!! 🙂
Men jag kom ju hem till slut efter några krampattacker i bilen. Innan jag la mig fick mamsen smöra in svanken med voltaren. Jag måste ju bli bra igen snart tycker jag!!!
Kommer visa er påskens första nagellack snart när sista lager har torkat. Måste tyvärr 3 lag nagellack för att täcka helt.
Njut av er ledighet så mycket det bar går och ät massor med god mat!
Kram på er

Kommentera

