Åhhh va underbart…

9 Apr

…att vakna till detta underbara väder: NOT. Hur kan det snöa sista dagen av påsklovet?!?!?! Jag är så besviken nu. För det första har jag sovit till intill 20 min sen (vaknade 6 imorse av en mardröm . Drömde att jag var i Yazz sitt bröllop och på festen skulle semlorna alla presenterna då jag insåg att jag hade glömt min hemma i Stockholm. Fick säga att jag måtte ut på toan och sen sprang jag allt jag kunde till centrum in på en kiosk och fick leta fram ett bröllopskort och sen ta ut pengar för att lägga i kuvertet. Problemet var ju bara hur jag skulle komma mig fram till presentbordet utan att någon såg mig. Då vaknade jag, hjärtat bankade alt det kunde och jag svettades. Vilken mardröm asså. Jag ser så framemot detta bröllopet så det påverkar mig på alla möjliga sätt och vis. Fick inte sova den på 2 t och när jag väl somnade kom ju självklart papsen och väckte mig för vi skulle ha frukost hos bestemor. Jag var halvdöd så så de fick åka utan mig och jag somnade om på en gång). För det andra har jag fått lite mer ont i ryggen idag, och för det tredje måste jag ju få vila ut på min sista dag lediga dag. Och en sista ting: det ser såhär ut utanför hos oss nu:

20120409-122916.jpg

20120409-122929.jpg
Hur kan det snöa sista dagen av påsken när man inte är i fjällen eller längre upp i landet?!? Jag är så besviken nu så det finns inte. Det får absolut inte vara så i Stockholm för jag vill inte komma hem till sådant väder. Nån som kan berätta för mig vad det är för väder där hemma?!! Och berätta gärna nåt som jag blir glad av 🙂
Ha en toppen annan dag påsk

Kommentera

