OMG…

10 Apr

Ligger och kollar på Gossip Girl i sängen innan jag sommar nu och vet ni vad?!? Chuck Bass kommer spankulerande in i en röd OnePiece. Vilken chock då han alltid går i snygga kavajer och så. Trodde aldrig man skulle få se han såhär. Men rätt så roligt faktiskt.

http://www.firstpost.com/topic/product/gossip-girl-onepiece-jumpsuit-on-gossip-girl-chuck-bass-video-weBUbCvq-cQ-51979-1.html

Kom faktiskt på att när vi hade möhippan för Yazz för nästan 2 veckor sedan så var vi på Beirut Café, och där mitt under middagen kom det spankulerande en tant i en OnePiece med sin man som kom i skjorta och finbyxor, snacka om att inte matcha varandra eller att hon inte kan ha tänkt att hon skulle på en finare restaurant! Shit vad vi tjejer skrattade kan jag säga. Min haka ramlade dock först ner på bordet då jag såg henne.
För den som inte vet vad en OnePiece är:

Godnatt allihopa och sov så gott 🙂

Kommentera

