Shopping i Kungens Kurva

12 Apr

Nu har jag precis målat klart naglarna inför morgondagen och jag väntar på att de ska torka klart. Bild kommer imorn tillsammans med fredagens outfit.

Efter jobbet idag åkte jag och Lena till Kungens Kurva för att hämta mitt avlastningsbord från Chilli som jag berättade om tidigare idag. Sen åkte vi vidare till Ikea vart jag för det första såg en assnygg kille. Så snygg asså, men en sådan som vet att han är assnygg och sånna killar tror att de är nåt speciellt. Och tyvärr så får de då en attityd som gör dem inte så trevliga. Men titta får man 😉
Det blev ju en del saker från Ikea: ljus, fat till ljus, en kanna som man kan använda som vad, kökshanddukar, grytlappar, frukostbricka, en present till syrran och en jättefin stor kruka i cerise som passar utmärkt i mitt vardagsrum för där går ju färgerna i vitt, cerise och grått.
Här kommer bilder på mitt nystädade kök med mina fina köksprylar samt bilder på mitt fina avlastningsbord:

20120412-222538.jpg

20120412-222547.jpg

20120412-222556.jpg

20120412-222608.jpg

20120412-222618.jpg
Nu blir det bara finare och finare hemma hos mig. Fick för mig att storstäda i köket så gjorde det när jag kom hem idag…därför känns det extra fint 🙂 Ibland får jag för mig att bara ta tag i sånna större saker som storstäda mitt på kvällen eller så…men det är ju då jag är som piggast för storstädning och då måste man passa på!
Nu tänker jag ta en bit kaka som kaka som jag fick med från Norge och föra en kopp te, så är det läggdags efter det!
Hoppas ni har haft en toppen dag!
Kram och god natt

Kommentera

