Söndagens shopping

15 Apr

Här kommer bilderna på träningskläderna jag köpte idag. Allt är köpt på Stadium till ett fantastiskt pris för de ha löparveckor med specialpriser på löparskor och löparkläder.

20120415-193634.jpg
Tröjan är av märket Soc och kostar 349 kronor.

20120415-193716.jpg

20120415-193730.jpg
Byxorna och jackan är också av märket Soc och kostade 499 kronor som är ett rabatterat pris.

20120415-193829.jpg

20120415-193841.jpg

20120415-193857.jpg
Skorna är av märket Nike och kostade 599 kronor, nedsatta från 1099 kronor. Och sen med lite rabattkuponger fick jag allt för 1097 kronor. Ett riktigt kap!

Så imorn hoppas jag att jag kan lägga upp en bild innan jag går ut och springer ifört mina nya kläder och skor. Jag vet inte hur det är med er, men jag mår med en gång mycket bättre när jag har nya snygga träningskläder och jag piggnar till och får mer energi och får så mycket mer lust att träna. Jag mår bättre och sen vill jag ju också använda kläderna jag har spenderat pengar på, så det blir mycket ler träning på en gång!! Egentligen borde jag väl sprungit redan ikväll, men det är så blött ute på gatorna efter att lördagens snö har tinat bort idag i solen, så jag hoppas vädret håller i sig imorn med!

Nu ska jag fortsätta kolla på mina serier, även om jag heller skulle velat ha en pojkvän och kollat på en mysig film tillsammans!

Önskar er alla en trevlig söndagskväll

Kommentera

