Det blir inte alltid som man har tänkt sig…

19 Apr

….och så blev det ikväll med. Jag skulle ju bara slappa skrev jag ju tidigare, men plötsligt fick jag för mig att jag skulle öva mig på hur sminket ska vara på bröllopet. Och tur att jag testade idag, för försva sminkningen blev totalt fiasko, så fick göra om. Men andra gången blev det riktigt bra, så nu vet jag vad jag ska använda vart och när. Och då passade jag samtidigt på att prova min fina klänning och fina skor. Kom på att jag ska ju ha lack skor på mig (pumps asså) och det bästa vore ju att ha en lackväska till…typ en kuvertväska. Så imorn på lunchen bär det iväg till Åhlens och Accent för att kolla efter en lackväska. Annars funkar det ju med de jag har hemma också, men det vore extra snyggt med en lackväska till….liksom pricket över i’et 🙂

Men nu är jag iallafall redo för att sova, är som sagt helt slut idag så tror nog inte det blir svårt att somna…hoppas jag. Bilder på hur jag kommer att se ut i bröllopet kommer på lördag när jag har kommit fram till hotellet i Örebro och fixat upp mig. Jag kommer inte att läga upp några bilder på bruden eller bröllopet för bruden önskar inte att dela sin bröllopsdag med ”hela” världen och det respekterar jag fullständigt. Men bilder på mig kommer ni inte undan 🙂

Sov så gott mina glada bloggläsare

Kommentera

