Närmar mig klar

19 Apr

Det blev ingen silverväska från H&M för de hade den inte på den butiken jag var inne på. Men jag hitta strumpbyxor till bröllopet på Lindex iallafall. 3 par för att vara exakt. Kunde inte bestämma mig och jag är osäker på vad som inte kommer synas så bra (vill att mina strumpbyxor ska vara så genomskinliga som möjligt), så det blev 3 par. Dock när man tar 3 par så betalar man för 2 bara 🙂

20120419-202555.jpg
Om nån har provat nån av dessa så ge mig gärna feedback!

Ikväll har jag haft lite spakväll redan. Har kört hårinpackning och sen så har jag skrubbar hela kroppen så den har blivit superlen. Och sen smörjt in mig med massor av bodylotion. Viktigt att ge kroppen fukt efter att den har blivit skrubbat hårt. Idag blev det Victoria’s Secret Vanilla Lace:

20120419-203012.jpg

Nu tänkte jag smöra in händerna med handkräm och slappa lite på soffan med lite tv-serier, och sen somna gott.
Hoppas ni sover gott sen!

Kram

3 svar to “Närmar mig klar”

  1. Lena 19 april, 2012 den 19:51 #

    Uppdatera oss med betyg på de olika strumpbyxorna så vi vet vilka vi ska välja nästa gång 🙂 Stor kram

    • martasvardag 19 april, 2012 den 20:25 #

      Absolut. Kan på en gång säga att personalen på Lindex på vid Sergelgången, bredvis H&M och Ur&Penn är riktigt hjälpsamma och trevliga. Iaf den kvinnan som hjälpte mig!
      Kram

      • martasvardag 23 april, 2012 den 10:35 #

        Jag hade faktiskt på mig strumpbyxorna som heter Invisible tights 10 den och de fungerade utmärkt. Jag köpte färgen sand och de syns knappt att man har strumpbyxor på sig. Men man måste vara försiktig när man tar på sig dem, sträcka ut de när du har tagit ut de ur förpackningen och sen rulla helt ned och sen ta på sig de. Så ett bra köp och de kostade bara 60 kr, så helt OK pris.
        Och som du säkert redan läst så var bröllopet helt fantastiskt!
        Kram

Kommentera

