Redan torsdag…

19 Apr

Som jag skrev tidigare i veckan så går dagarna så himla fort. Har ännu inte hunnit komma fram till hur jag ska sminka mig eller sätta upp håret på bröllopet på lördag. Men imorn, fredag kväll, tänkte jag spendera på mig själv och ha lite ”spa”kväll. Lägger upp en bild på dagens outfit så ser ni att jag redan har blivit lite brunare och jag tänkte sola en sista gång idag för att få den sista färgen innan lördag. Vad man inte gör för skönheten. Igår kändes det som om jag grillades så varmt och äckligt var det. Men fin färg får jag 🙂 men att sola solarium är inget jag rekommenderar och jag brukar inte göra det i vanligt fall. Jag har kanske solat ungefär 10 gånget i hela mitt liv.

20120419-143329.jpg

Hela dagen har jag varit hur trött som helst, skulle egentligen träna efter jobbet idag, men det finns ingen energi att ta av 😦 har typ suttit och halvsovit på jobbet med en värmefläkt framför mig för jag har varit så frusen helt fram till lunchen. Idag unnade Loffsan och jag oss McDonalds till lunch. Åhhhh vad gott det var. Brukar faktiskt inte äta take away egentligen, men som jag skrev så hade jag inte ork med annat. Jag brukar annars var jätteduktig och ha med mig matlådor varje dag faktiskt!

20120419-145648.jpg

20120419-145717.jpg

Piggna till lite efter lunchen och blev lite varmare, men fy vad tråkigt vi har idag med. Ska faktiskt strax på H&M för att köpa fina strumpbyxor till klänningen jag ska ha på lördag samt en concealer borste samt kanske en snygg silver väska 🙂

Ha en toppen eftermiddag mina kära bloggläsare

Kommentera

