Den STORA dagen är äntligen här :)

21 Apr

Lördag förmiddag är här och jag sitter på t-banan på väg till Fridhemsplan vart jag ska på skjuts till Örebro där det fantastiska bröllopet ska vara 🙂 Jag har knappt sovit inatt för jag är så spänd och nyfiken på vad dagen/kvällen/natten har att bjuda på. Håret är fixat och sminket också, naglarna fixade jag igår.

20120421-113113.jpg

20120421-113126.jpg
Ända jag behöver att göra på hotellet är bättra på sminket och håret, spraya håret med hårspray och glida in i min vackra klänning. Och ja, jag tycket personligen min klänning är jättevacker. Kommer lägga upp bild senare när jag är helt klar.

Jag är så spänd och nyfiken på hur ett sådant ”syrianskt” bröllop är. Mycket mer liv och röra än på ett vanligt svensk bröllop har jag hört och sett på tv. Ska bli så roligt att få den äran av att kunna närvara på min kompis sitt bröllop. Jg älskar ju bröllop och längtar massa till mitt eget bröllop när det nu kommer att bli 🙂 Kommer garanterat sitt med en näsduk och torka tårar idag kan jag säga!

Ni får ha det så underbart mina kära läsare, så håller jag er uppdaterade med nån bild och lite information!

Kram kram

Kommentera

