Lite shopping hann man med :)

22 Apr

Innan jag blev upphämtat av Malin & Magnus så hann jag även med lite shopping. Köpte några fina oäkta tulpaner i en jättefin köks & inrednigsaffär samt en fin topp på H&M som jag redan provat tidigare och lite godluktande duschtvål.

20120422-202257.jpg

Det finns faktiskt jättemånga fina små mysiga inredningsaffärer i Örebro så har lust att åka tillbaks igen. Den lilla affären jag köpte tulpanerna på hade jättemycket fint faktiskt. Ett jättefint porslin faktiskt i fina härliga pastellfärger. Jag längtar ju efter att köpa ljust rosa porslin till mitt kök, men jag hade inte tid eller plats att få med mig ett helt servis idag. Tyvärr så var många affärer stängda idag för det är söndag, men igår när jag var en snabbis på stan innan bröllopet såg jag att det fanns många trevliga affärer som inte finns i Stockholm. Så kanske en roadtrip till Örebro?!?:-) Är det nån som är på?!!

Hur har er helg varit då? Har det hänt nåt spännande? Är det förresten nån som nånsin har varit på er syrianskt bröllop? Berätta gärna era erfarenheter. Om ni Tyckte det var lika bra som jag tycket nu!!

Kram o njut det sista av helgen nu

Kommentera

