En ny vecka…

23 Apr

…och jag känner att den kommer bli bra. Började dagen med att springa på bandet på Friskis i City, det blev 5 km och jag är rätt så nöjd. Tror det gick så bra för jag lever fortfarande på känslan från helgens bröllop och alla intryck. Så även om jag har ont i fötterna fortfarande, så tvingade jag mig själv till att springa och jag är glad och pigg nu.

Har kommit fram til at jag passar rätt bra in på ett sådant syriansk bröllop, så nu vill jag hitta en kille som kan ordna ett sådant bröllop åt mig med 🙂 Jag vill ha den fina klänningen som Yazz hade och jag vill ha massa människor och den typ av musik och allt som hör till. Jag kommer att minnas detta bröllopet resten av livet!

Sitter nu på jobbet och äter min frukost och försöker jobba lite, men det är svårt att jobba när man inte har något att göra. Snart är klockan 11 och då är det bara lite över 1 timme till lunch. Ska bege mig till några affärer och kolla efter presenter till min underbara guddotter Tindra och hennes lillasyster Evelina. En liten fågel (Lena) viskade i mitt öra vad de önskar sig så ska se om det går att hitta något trevligt. De fyller nämligen 4 och 3 år ganska så snart. Sen har jag hela kvällen fri efter jobbet…därför är det så skönt att träna på morgonen så man är klar med det och har tid för annat. Dock blir det bara att åka hem och lägga sig och slappa idag för jag kommer nog att vara helt slut ikväll. Helgens bravader kommer nog ikapp mig förr eller senare och jag tror det bara är bra att ha kvällen fri idag.

Vad har ni för planer i veckan? Ska ni hitta på något roligt?

Ha en underbar dag!

Kommentera

