Shopping på lunchen….

23 Apr

….förde verkligen till riktig shopping idag, men inte till mig. Hittade 3 presenter till 3 olika personer och när dagen kommer kommer jag lägga upp bild. För det er verkligen fina saker kan jag säga 🙂 Och jag vet att ALLA 3 kommer bli glada för sina presenter 🙂 Och inte bara det, nu kändes det lite som vår i luften, solen skiner lite lätt och det är varmare i luften. Jag kanske kan ta på mig mina vårskor imorgon istället för mina vinterstövlar som jag typ har bott i i nästan 6 månader nu. Ska bli underbart att gå i jumpaskor eller fina vårskor nu framöver…för nu kan det väl omöjligt komma mer snö?!?!? Eller vad tror ni?

Jag har bara 1 timme kvar av min arbetsdag, sen är det raka vägen hem. Eller nej förlåt, måste nog inom en mataffär och handla lite mat så det blir middag idag. Tänkte vara så tråkig och köra en tomat och skink paj som jag gjorde förra veckan också. Sjukt lätt att laga och sen är det ju så gott. Och det är bra att äta paj. Lägger upp receptet sen också så kan ni prova ni också och se vad ni tycker. Jag har inte hittat på det själv, har hittat det på Konsum sin app på mobilen, men jag kryddar till den lite. Jag har en tendens till att tycka att sånna recept inte kryddar så mycket, så jag kryddar alltid det dubbla 🙂

Och ikväll tänkte jag ta det helt lugnt, titta på lite tv-serier, måla naglarna inför en ny dag imorgon och kanske även ta ett fotbad. Måste ju ta hand om fötterna som blev helt förstörda i lördags i bröllopet efter all dansingen 🙂

Ha en toppen eftermiddag nu mina fina bloggläsare 🙂

Kommentera

