Som vanligt…

23 Apr

…blev inte kvällen som jag hade planerat. Åkte hem och gjorde paj och medan den var i ugnen började jag göra rent mina vinterstövlar. Jag har ju tänkt att inte gå med de längre, nu är det vårskor som gäller 🙂 Sen var pajen klar och jag satte på ”Bones” och åt middag.

20120423-234814.jpg

Efter maten och serien somnade jag och vaknade när syrran ringde mig på Skype. Så himla trött, men jag måtte ju berätta om helgen och bröllopet och visa bilder på finaste Yazz och hennes familj och hennes man.
Sen ringde jag Yazz och pratade lite med henne och sen bar det i säng. Och här ligger jag och får inte sova för jag har ju redan sovit 2 timmar efter middagen idag. Så nu måste jag hoppa över att träna imorgon bitti kl. 7 för jag kommer aldrig att kunna kliva upp så tidigt. Så imorgon blir det träning efter jobbet!

Ni får sova så gott så hörs vi imorgon igen.

Kram

Kommentera

