Vilken skön dag….

24 Apr

….Det har varit idag. Förutom att jag hade lite att göra på jobbet, så har det varit en skön dag ändå. Solen sken, jag tog en glass i Kungsträdgården och jag var och träna efter jobbet. Nu har jag dock suttit och betalat alla mina räkningar och det är skönt att vara klar med det. Dock skulle jag helst slippa räkningar helt 😉 Men inte nog med det, jag har även hållt på med en överraskning. Jag säger inte vad det är, ni kommer att upptäcka vad det är om inte alltför länge.

Fick förresten veta igår (efter att jag skrev ett mail till min ”chef”) att jag får sluta den 9 maj istället för den 18 maj. Åhh vad jag har kämpat på att få sluta tidigare. Och nu fick jag de äntligen till att inse att de förlorar massa pengar på att ha mig där i och med att det endast finns jobb för 1 person…och just nu är vi 4 stycken. Och den 2 maj blir vi 5 personer. Det är så underbart att jag får sluta tidigare. Helst borde jag ha slutat för typ 1,5 månad sedan, men det gick ju absolut inte. Bättre att ha någon som rullar tummarna varje dag istället 😉 Hehe….

Klockan är snart 21 och jag är trött och tror nog att jag hoppar i sängen. Blir nog en tv-serie innan jag somnar kan jag tänka mig. Hade tänkt att putsa klart alla mina vinterstövlar idag, men det får jag göra imorgon efter spinningpasset som jag ska på. Jag har faktiskt börjat tycka det är kul att träna och jag längtar faktiskt till varje gång jag ska träna nu. Det måste ju bara vara en positiv sak! Har bokat in träningspass varje dag nu resten av veckan och på lördag förmiddag tänkte jag springa mig en liten sväng i mina nya löpkläder. Vi får se om jag orkar efter hela veckans träningspass!

Ha en trevlig kväll och så hörs vi igen imorgon!

Godnatt

 

Kommentera

