Men vad hände?

25 Apr

Efter mitt jobbigt sköna spinningpass kom jag ut och vad ser jag?!?! Jo, det regnar. Tänkte att om jag går in på mataffären och handlar lite, så har regnet försvunnit, men så var det inte. Det regnade även mer då 😦 Och vad jag kan se så kommer det regna mer imorn och på fredag. Jag hoppas verkligen inte det för nu har vi behov av sol och värme. Gräset blir ju grönare om det regnar lite och blommorna får näring likaså med träden, men vi människor behöver inte mer regn och dåligt väder.

Fast…det är faktiskt skönare för människorna också…tänk på alla som har pollenallergier. Luften blir fräschare och pollendammet försvinner lite…iallafall för en stund. Och då besväras man inte lika mycket.

Jag har redan lagt mig och klockan är inte ens halv tio på kvällen, men jag tycker det kan vara mysigt att ligga i sängen och lyssna på regnet. Så nu ska jag avsluta här.
Hoppas ni har haft en toppendag och jag hoppas ni hör av er ibland här. blir så himla glad för era kommentarer!

God natt

Kommentera

