Vilken strålande dag!

25 Apr

Så gott som jag sov inatt har jag inte sovit på flera år. Somnade innan 23 igår och vaknade inte förs klockan ringde kl. 0720 imorse. Och jag ville bara sova längre för det var så oerhört skönt. Men jag känner mig utvilad faktiskt…för en gångs skuld 🙂

Nu hoppas jag att dagen blir givande och skön. Solen skiner, så om inget annat kan man ju alltids gå och köpa en glass och sätta sig i solen och njuta det fina vädret på lunchen 🙂

Hoppas ni får en toppen dag och att ni har fått en lika bra start på dagen som det jag har fått!

Kram på er

Kommentera

