Så vackert

26 Apr

Nu har jag hela morgonen suttit och googlat det underbart fina porslinet Mynte från danska Ib Laursen. Det var min kompis Lena som tipsade mig för några månader sedan redan och jag har blivit helt kär. Det är ju en serie man kan önska sig i födelsedagspresent, julklapp osv osv. Jag önskar mig det rosa porslinet som heter English Rose. Så himla fin färg och den kommer passa in i mitt kök helt perfekt i och med att jag har vitt och ljus turkost kök. Kanske blandar lite vitt och rosa faktiskt, snyggt att inte ha allt i en färg. Kanske ha stora tallrikar i vitt och sen de mindre asjetterna i rosa eller åt andra hållet?!?!? Vad tycker ni?

Lägger upp lite bilder på serien här nu så kan ni också drömma er bort 🙂

Så nu vet ni…när jag fyller år så är det detta porslinet som gäller 😉 Lite närmare min födelsedag än till jul nämligen 🙂

Ha en förträfflig dag nu!

Kram

Kommentera

