Äntligen fredag

27 Apr

Och jag har längtat som ett litet barn inför julafton. Veckan har verkligen varit upp och ner både gällande jobbet, vädret och mitt humör. Men en sak har varit riktigt på topp: jag har längtat till träningen var enda dag. Jag tror det kanske kan ha något med att jag inte har något att göra på jobbet, och att jag då har så mycket energi i kroppen att när jag väl kommer till träningen så bara forsar all denna energin ut. Men det är underbart och jag mår ju bättre. Förutom idag…vakna klockan 4 inatt och kunde inte somna. Så fick sätta på ”Americas Next Top Model s18e08” och efter detta tvingade jag mig själv till att sova. Men ni kan ju tänka er hur trött jag var när klockan ringde. Och idag hjälpte inte solen på helt. Den sken så fantastiskt underbart, men mina ögon ville inte öppna sig. Men imorn ska jag få sova ut 🙂

Igår kväll var jag på det fjärde träningspasset för veckan, det blev indoor walking på Friskis i city och sen åkte jag hem och duschaoch åt och sen åkte jag in till St. Eriksplan för att träffa en kompis över ett glas rosé. Vi var på Grappa, ett rätt så trevligt ställe faktisk. Inte för mycket folk så man kan prata utan att störas. Sen vid 22 åkte jag hem för att sova, men somnade inte förs klockan var 2330 ungefär.

Men idag ska bli en toppen dag. Jobba till 1630, sen iväg och träna och sen hem och slappa och bara mysa. Orkar inte göra så mycket mer för imorn ska jag nämligen på inflyttningsfest i Eskilstuna. Men det berättar jag mer om imorn.

Nu får ni ha en toppen fredag och njut av att det ganska snart är helg!

Kommentera

