Bare for deg Nina

27 Apr

I og med at i sier at jeg aldri går med klokker, så legger jeg opp disse bildene for deg for å vise deg at jeg går med klikker av og til. Og derfor de eg kjøpe meg en Michael Kors klokke i New York når vi drar på ferien vår 🙂

20120427-114400.jpg

20120427-114409.jpg

Den klokka som er sølvfarget har batteriet sluttet å funke, så jeg tenkte jeg skulle ta en titt på alle klokker mine og ta med de som ikke funker till urmakeren slik at jeg kan bytte på de forskjellige blokkene jeg har 🙂

Ha en flotters dag alle sammen 🙂

Ett svar to “Bare for deg Nina”

  1. Nina 28 april, 2012 den 01:03 #

    hihi flotters at du tar frem alle klokkene dine Marta!!! Og ja, vi skal se om vi BEGGE finner en flott og ikke saa aaaaaltfor dyr klokka i New York!

Kommentera

