En underbar handlotion

27 Apr

Tänkte jag skulle dela med mig ett skönhetstips. Jag har över en längre period använt en handlotion som ser såhär ut:

20120427-154524.jpg

20120427-154530.jpg
Den första tuben köpte jag på Rusta för 15 kr och den sista nu på In & Finn, också 15 kr. Jag tycker den har varit perfekt under vintern när man har varit jättetorr om händerna. Jag gillar inte att vara kladdig om händerna, så jag brukar bara ta på lotion på ovansidan av händerna. Sen smör jag in hela händerna på natten när jag ska sova. Mina händer är så mjuka nu. Och sen doftar de jättegott också.

Ha en alldeles underbar eftermiddag/kväll nu. Jag och Loffsan tar en glass i solen på Sergels Torg nu 🙂

2 svar to “En underbar handlotion”

  1. dianasdrommar 28 april, 2012 den 06:08 #

    Tack för tipset 🙂

    • martasvardag 28 april, 2012 den 10:07 #

      Det var så lite så. Hoppas den funkar lika bra för dig med! Har faktiskt två kompisar som också köpte den utan att vi visste om att vi alla använde dne och de är lika nöjda 🙂 Ha en toppen dag!

Kommentera

